Helens.reismee.nl

Aftellen!!

Hallo!

Ik dacht maar mijn eerste verhaaltje erop te zetten.

Het is nu echt aftellen geblazen! Nog minder dan 2 weken. Ik heb er onwijs veel zin in en ben met mijn laatste voorbereidingen bezig. Mijn tas is nu ingesteld op mijn lichaam, zonnenbrand gehaald, want het wordt schijnbaar 30 graden met zon als ik aankom :)

First-aid koffertje gehaald, muziek aan het downloaden, camera aan het opladen etc..Ik word 17 januari om 11.00u verwacht op Schiphol en kom 19 januari om 12.15 lokale tijd aan op Sydney.

Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn bezigheden en avonturen!

voor diegene die ik niet meer zie voor ik vertrek, tot dan ;)

x Helen

Reacties

Reacties

Judy

Ha Helen,
Heel veel plezier met alle voorpret!
Ik ben stikjaloers ;-)
Ik denk niet dat we elkaar nog zien voor je vetrek, dus bij deze wens ik je alvast een hele goede vlucht en een geweldig mooie reis!!!

Dikke kus!

Jo&Ria

Hey Hel,
Wat snel gaat de tijd maar gelukkig zie ik je nog op de 14e! Wel spannend al die voorbereidingen voor je grote avontuur, ik ga je 'op de voet' volgen! Dikke kuz van ons en tot de 14e dan! ????

Jan

Hoi Helen,
Ik vind het hartstikke leuk voor je en het moment is nu bijna daar! Alles nog 10 keer checken en nog een keer...en dan gaan. Het wordt jouw jaar, beleef hem intens.
Kus

Ron en Hanny

wij tellen mee af, en vinden dat superleuk.

Evert en Marjolijn

Hoi Helen,

Spannend wordt het nu !! Nog even je afscheidsfeest volgende week en dan serieus de laatste dingen doen.
Hele goeie reis, 'k hoop dat je gauw een verslag schrijft.
Liefs

Elise

Ja, check, check en dubbelcheck!!! En anders kan je het vast daar ook kopen!!:-)
Blij dat ik je de 14e nog even een dikke knuffel kan geven, moeten we een jaar mee doen!! In de tussentijd kunnen we alleen cyber-hugs geven!!:-)
Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen!!!
XXX

Jan en Yvon

Hey Wijffie

Jeetje, wat gaat de tijd hard nu. Het is al 06-01 en over elf dagen vertrek je al. Jammer dat we elkaar nu niet meer zien maar we gaan je volgen via je site. Hartstikke benieuwd hoe je alles gaat ervaren in het relaxte land aan de andere kant van de wereld.
Geniet nog even van je tijd hier en geniet vooral van je once in a lifetime grote reis!!
Liefs en dikke knuf van ons XXX

Saskia

Jeejh je gaat reisupdates schrijven :) leuk leuk leuk!! Spannend!! Tot zaterdag! X

Rob van Kuijk

Heey grote Zus,

Je hebt nu vast een zware en lange vlucht achter de rug.. ik wens je heel veel plezier en geluk tijdens je trip!! Ben erg benieuwd hoe je het gaat vinden daar in het prachtige australie.

Liefs je broer.xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!