Helens.reismee.nl

Eindelijk!! Ik ben er!

Sydney (26 graden)

Yo mates!!

Yeah!! I've just arrived in Sydney:)

Het was een erg lange reis, jeetje m'n hele ritme is in de war. Hier ff een korte briefing hoe en wat; Afgelopen dinsdag om 1100u moest ik op Schiphol zijn, waarna we na een kort afscheid om 1400u vlogen.

Een vlucht van 10 uur naar Bangkok, daar moesten we toen een uur wachten, waarna we een vlucht naar Tapei (Taiwan)hadden.

Vanafde luchthaven daar werden we opgehaald en gebracht naar een luxe (novoto)hotel en bleven daar 7 uurtjes, met een kamer uiteraard. Daarnawerden we om 2100 opgehaald en naar de luchthaven gebracht en vlogen we 2345u naar Sydney. (9 uur!).

We zijn met een club van 12, waarvan 3 jongens. Gemiddelde leeftijd is 22. Ik ben de 1 na oudste.

We werdenvandaag om 1300 u opgehaald in Sydney(let wel sydney is 10 uu later). En zijn toen naar het hostel gebracht. Je slaapt er met zn 6-en en moet met 12 man een badkamer delen..

Net ff boodschappen weze doen, en om 1800u hebben we een BBQ! Met jawel, kangoeroe biefstuk.

Mijn huidige nummer heb ik nog tot 14 februari, ook heb ik al een Australisch nummer. Mocht je interesse daar in hebben, kan je me mailen (helen.van.kuijk@hotmail.com). Soms zal ik bereikbaar zijn op mn whatsapp als er ergens gratis wifi is.

We blijven hier sowiezo tot maandag, daarna worden we vrij gelaten. Maandag gaan we ook een dagje surfen! Super vet!

Ik laat het hier even bij, ga nu douchen en dan BBQ drinken met een koud biertje!

Kus Helen

Reacties

Reacties

Hanny

fijn dat je er bent, idd kan me voorstellen dat je tijdsbesef in de war is haha.
Zalig om te surven lijkt me, hier kunnen we Australie wekelijks zien in All you need is Love, wat mooi is het daar, liefs uit het natte Nederland.

Jos

Jaaaaah, je bent er! Wat goed. Geniet van de BBQ en kom lekker bij. Ik denk de hele dag aan je, dat zal nog wel even blijven. Hahaha. Have fun. Heel veel liefs Jos

Yvon

Joepie, je bent er. Je avontuur is begonnen na een hele lange voorbereiding en reis. En nu alles op je af laten komen en genieten....eerst al van de zomer daar, heerlijk!! We gaan je volgen, hartstikke leuk!!
Een mooi jaar wensen we je toe, have fun XXX

Elise

Mooi!! Veilig en wel in het mooie sydney!!! Pff wat een lange reis zeg!! Geniet van je bbq en van dat heerlijke koude biertje!!
Enne... Succes met surfen!!:-) bij jou is het weer vast beter als hier!!
xxx Lies

Saskia

Jeej :) dat klinkt als een goed begin! Je reisuurtjes heb je inderdaad wel gemaakt, man man! Geniet er van!!
Kus!

Willeke

Schat! Wat heb je hier lang op moeten wachten hè op dit moment van werkelijke aankomst in Aussieland !

Het is nu echt begonnen... Spannend hoor, denk veel aan je.. Ben zo benieuwd wat je allemaal mee gaat maken ! Geniet met volle teugen van la je belevenissen !!!

Kus op je neus

Ton en Herma,

We zijn blij dat alles goed verlopen is ,kunnen ons voorstellen dat het vemoeiend is.
Je moeder en ik hebben wel een beetje een raar leeg gevoel ,zal wel slijten.
Denken veel aan je ga genieten en tot schrijfs.
Pap Mam

Esther

Zo das zeker een eind reizen, Maar je bent er en kan de reis van je leven gaan beginnen!!

Goed om te lezen dat je goed (buiten je jetlag om)aangekomen bent. Geniet van al het mooi om je heen en verheug me er op om verhalen van je te lezen! Dank aan je!

Kussss Es

Albert

Eindelijke ben je dr dan, heftig zo'n reis he! geniet van je heerlijke avontuur en jeez 26 graden! Lovely! denk aan je xxx

Evert en Marjolijn

Hoi, Fijn dat je goed bent aangekomen, inderdaad heeeel wat reisuren. Nu gaat het echt beginnen. Geniet van je avontuur.
Liefs

Rob van Kuijk

Hee helen,

Eindelijk is je vermoeiende vlucht achter de rug.. Nu tijd om echt te gaan genieten!! Veel plezier bij de bbq en drink ook een lekker biertje voor mij daar!

Veel plezier..

liefs je broer

Laura

Helenaa!!

Wat fijn dat je save bent aangekomen na zo'n lange vlucht! Misschien zie je Sander nog, hij is nu ook in Sydney. Volgens mij sowieso tot 26 januari (Australia Day)!

Ben benieuwd naar al je avonturen!

Heel veel plezier en geniet ervan!!

Liefs Lau

Thea en Berry,

Hai Helen,

Hoe gaat het daar? Ben je al een klein beetje gewend aan het klimaat, en hoe is het met het surfen gegaan?
Hier is het petweer storm en regen. verder gaat hier alle zo zijn eigen gangetje. er is niet veel gebeurt na dat ik je een email gestuurd heb.
Groetjes xxx uit Geldermalsen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!