Helens.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Helen

Reacties

Reacties

Yvon

Hartstikke leuk, we gaan je volgen!!
Het begint vast al bij je te kriebelen...het is nu niet meer zo ver weg dat je aan je prachtige reis gaat beginnen.
Ik bel je nog even om wat af te spreken, liefs en groetjes van ons

Thea

Leuk we gaan je volgen, maar we gaan eerst nog kerst vieren, en afscheid nemen. en dan kan de reis beginnen.
vind je het al spannend worden? nou we zien je gauw groetjes uit Geldermalsen

René & Marion

Hardstikke tof, we gaan je zeker volgen, maar we gaan elkaar nog wel zien voordat je weggaat.

Ron en Hanny

Helen we verheugen ons er op om je belevenissen te lezen. Wat zal het leuk worden!!!!!!!!!

hknoren@hotmail.com

"De wereld is als een mooi boek, als je echter niet gereist heb,
las je alleen de eerste bladzijde..."


Mooi he, een wereldreiziger had dit op zijn blog staan.

Marjolijn en Evert

Leuk hoor, verheug me nu al op al je verhalen en foto's.
Vond het fijn om je gister nog even gezien te hebben. Heel veel reisplezier.
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!